Poco X7 Pro Review. Goed geprijsd, compleet en zelfs voor gaming geschikt

Lid geworden
mrt 6, 2017
‘Wauw’. Dat was ongeveer onze reactie bij het bekijken van de prestaties van de Poco X7 Pro, die we in deze review bespreken. Het toestel is voor zo’n 400 euro verkrijgbaar en biedt uitstekende prestaties en specs. We stellen hem graag aan je voor. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Heel leuk; maar is de bootloader open zodat er vanuit de community goede ROMs ontwikkeld kunnen worden? Mijn telefoon gaat altijd langer mee dan de ondersteuning vanuit de fabrikant, naast dat ik graag zeggenschap heb over welke software er op mijn telefoon staat.

Poco heeft vorig jaar volgens mij de unlock-tool offline gehaald, dus ik vermoed dat deze ook niet te unlocken valt?

Goede smartphone voor het geld(12 GB/512 GB opslag) en de support is ook zeker niet verkeerd.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh