MSI MPG 321CURX Review. Topmonitor met 4K-qdoledscherm

Lid geworden
mrt 6, 2017
De MPG 321CURX QD-OLED is een van de paradepaardjes uit het programma van MSI. Het schermheeft een verversingssnelheid van 240 Hz en een ultra hd-resolutie: een combinatie die goede papieren heeft om bij een nieuwe setup te passen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Gaaf scherm met een unieke use-case (iets oudere spellen op de volledige 240hz in 4k spelen.) Dan valt een wat hogere prijs te verwachten en kan ik daarom ook niet verontwaardigt zijn.

Ik heb zelf een 34" ultrawade gebogen scherm gehad. Voor mij was het niet de ideale keuze. Voor kantoorwerk vond ik het te breed en ondiep, en in de meeste games, behalve racing, was het niets voor mi (zelfs onhandig)j. Blijft een interessante niche, maar echt wel een niche.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh