WiZ brengt HDMI Sync Box met TV verlichting op de markt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Signify kondigt vandaag een HDMI Sync Box met TV verlichting aan voor zijn slimme verlichtingsmerk WiZ. De nieuwe WiZ HDMI Sync Box met TV verlichting zou een gemakkelijke en betaalbare manier om verlichting te synchroniseren met home entertainment content, als een soort Philips Ambilight. De nieuwe Gradient Light Bars en Gradient Floor Lights zijn specifiek ontworpen om als aanvulling te dienen op de gesynchroniseerde kijkervaring. Na configuratie in de WiZ app, stemmen ze hun kleuren af op wat er op het tv-scherm gebeurt en wordt een surround-verlichting gecreëerd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
HDMI 2.0, net uit nu al achterhaald en het werkt dus maar voor één apparaat op je tv, ik snap dat het een budget merk is van Signify maar het moet natuurlijk wel bruikbaar zijn.
Het zal mij ook benieuwen hoelang het duurt voordat de vrijwillige account optie een verplicht account wordt.

Het zal mij ook benieuwen hoelang het duurt voordat de vrijwillige account optie een verplicht account wordt.

Ik wordt zo langzamerhand echt account moe...

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh