Europese tak van computerkoelingsbedrijf Scythe stopt, producten blijven wel beschikbaar

Lid geworden
mrt 6, 2017
Scythe is een bekende naam onder computerbouw-enthousiastelingen. Het Japanse bedrijf kent al ruim 15 jaar succes met bijvoorbeeld zijn Mugen-serie van processorkoelers. Toch mocht deze gerenommeerde serie koelers het bedrijf er niet van weerhouden verlies te draaien met zijn Europese tak. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zonde, maar als tak verlies lijdt, kun je hem beter sluiten.

Heb zelf de Mugen 3 PCGH en Mugen 5 PCGH gehad. De Mugen 3 PCGH zat op de 4670K, en de Mugen 5 PCGH kort op een AMD 6800K. Deze PC is al vrij vlot weer weg gegaan, met een waterkoeling setje (H100i waar ik niet tevreden mee was)
De Mugen 5 PCGH maar weer los verkocht, want wat moest ik er op dat moment nog mee doen. Die verkocht makkelijker dan de oudere Mugen 3

Momenteel heb ik weer een Mugen 6 Dual fan Black edition in mn Ryzen (9800X3D) bak. Daar wordt de CPU koel houden wel wat lastiger.

Ik heb de laatste tijd weinig innovaties van ze gezien of gehoord, dus wat mij betreft is de sluiting niet zo vreemd.

Ik gebruik een Mugen 6 met twee maal een Noctua Indstrial PPC-3000, de AMD 9900x is tamelijk koel! Voor mijn oude 3900X en 1090T heb ik destijds ook een scythe mugen gebruikt, prima koelers. Wel jammer dat er inderdaad goedkopere concurrentie is, de lange schroevendraaier van scythe is wel iconisch met dat gat in de koeler.

Ik gebruik een Mugen 6 met twee maal een Noctua Indstrial PPC-3000, de AMD 9900x is tamelijk koel! Voor mijn oude 3900X en 1090T heb ik destijds ook een scythe mugen gebruikt, prima koelers. Wel jammer dat er inderdaad goedkopere concurrentie is, de lange schroevendraaier van scythe is wel iconisch met dat gat in de koeler.

Hoe is de geluidsproductie als hij volgas gaat met die Noctua's? En wat noem je tamelijk koel?

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh