Apple is voorzichtig met marketing van zijn C1-modem door gebruik in de goedkopere iPhone 16e

Lid geworden
mrt 6, 2017
Apple maakt al decennia zijn eigen mobiele Arm-SoC’s met veel succes. Nog steeds is de recente A18-chip op veel vlakken een van de snelste mobiele processors. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf dat succes ook weten over te brengen naar zijn laptops en computers met de M-serie. Het bedrijf is tot nu toe wel afhankelijk geweest van derde partijen voor zijn 5G- en WiFi-modems, maar daar begint het bedrijf nu ook verandering in te brengen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.

Apple is voorzichtig met marketing van zijn C1-modem door gebruik in de "goedkopere" iPhone 16e​

Zo, ik heb de kop even aangepast. :d

Top modem dus, jammer dat het toestel een aantal andere let-downs heeft waardoor je 'm beter in de winkel kan laten liggen.

Zo, ik heb de kop even aangepast. :d

Top modem dus, jammer dat het toestel een aantal andere let-downs heeft waardoor je 'm beter in de winkel kan laten liggen.
Ach, ik vind het sterk van Apple dat ze meekunnen met Qualcomm. Heeft ze wel geld en tijd genoeg gekost, maar ze doen het wel

Ach, ik vind het sterk van Apple dat ze meekunnen met Qualcomm. Heeft ze wel geld en tijd genoeg gekost, maar ze doen het wel
Zeker, een hele mooie prestatie en het zal in de volgende generatie helemaal tot z’n recht komen.
Maar dat neemt niet weg dat het nu in een net niet model zit, de 16e is totaal niet in de geest van de SE lijn en veel te duur voor wat het is, je bent beter af met de standaard 16 want die is het prijsverschil meer dan waard en zelfs de iPhone 15 is een betere optie.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh