Rockstar deelt tweede trailer van Grand Theft Auto VI, meer details over hoofdpersonages

Lid geworden
mrt 6, 2017
Rockstar Games heeft de tweede trailer van Grand Theft Auto VI online gezet. Dat is meer dan een jaar later na de eerste trailer, die sinds 5 december 2023 is te zien en inmiddels al meer dan 252 miljoen keer is bekeken. De tweede trailer komt niet lang na de ontwikkelaar bekendmaakte dat het spel is uitgesteld van '2025' naar 26 mei 2026. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Eerste indruk is dat de hoofdpersonages mij een stuk minder aanspreken dan in GTA5 en het oorspronkelijke Vice City, te gewoon, te middle of the road en al dat geknuffel tussen die twee hoeft van mij ook niet.
Games hebben over de top karakters nodig als Trevor Philips en Tommy Vercetti.

Eerste indruk is dat de hoofdpersonages mij een stuk minder aanspreken dan in GTA5 en het oorspronkelijke Vice City, te gewoon, te middle of the road en al dat geknuffel tussen die twee hoeft van mij ook niet.
Games hebben over de top karakters nodig als Trevor Philips en Tommy Vercetti.
Viel me ook op, is ook niet echt goede reclame voor een 'sandbox' game dat je waarschijnlijk een groot deel door moet brengen door nauw een script te volgen. En dan is 'Bonny & Clyde'' ook nog eens volledig onorigineel en lijkt het geen enkele innovatie teweeg te gaan brengen op gameplay gebied. Het mag nu ondertussen duidelijk zijn dat er van de originele visie na GTA3 niets/niemand meer over is.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh