Valkyrie Surge SL125 Review. Een betaalbare witte luchtkoeler

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review bekijken we de Valkyrie Surge 125, een nieuwe processorluchtkoeler met een aantrekkelijke prijs. Opvallend is dat je hem ook in een witte variant kunt aanschaffen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Gezien de prijsstelling een nette koeler en leuk dat er een witte variant van is, gelukkig zie je dat wel meer tegenwoordig maar dat is wel eens anders geweest.
Ik heb ooit nog de hoofdprijs betaald voor een Alpenföhn Nordwand om dat ik per se een witte koeler wilde, dat er voor de zelfde prijs en zelfs minder betere koelers waren boeide me niet.

Leuke koeler met dito prijsje, niks mis mee.
Mooi vd liefhebbers van witte koelers, die hebben nu weer meer keuze👍😄.
Maw voor niet al teveel eisende systemen qua cooling.

Vind hem erg fraai.
De review is ook interessant maar de test is wel erg oppervlakkig.
Wat ik eruit kan halen is dat hij ongeveer 200W kan afvoeren.
Dankjewel, ik vind het ook een mooi ontwerp. Het is ook elegant in de Sharkoon aquariumcase waarin ik hem getest heb. Het is de eerste op Ti, er is dus weinig vergelikingsmateriaal. Dat gaat er de komende tijd wel komen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh