Asus onthult 7-in-1-dock voor mobiele apparaten en hub met ingebouwde 100W-lader

Lid geworden
mrt 6, 2017
Asus vult zijn assortiment ROG Docks aan met twee nieuwe producten. De Bulwark biedt allerlei connectiviteit en is bedoeld voor laptops, gaminghandhelds en andere mobiele apparaten. De ROG 100W Gaming Charger is dan weer een compacte hub en lader ineen voor gebruik onderweg. De fabrikant onthult nog geen prijzen of releasedata. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Je zou toch denken dat het zo langzamerhand een no-brainer is om een extern dock standaard uit te rusten met een optie om een M.2 SSD te plaatsen, maar toch laten opvallend veel merken het nog steeds achterwege.

Je zou toch denken dat het zo langzamerhand een no-brainer is om een extern dock standaard uit te rusten met een optie om een M.2 SSD te plaatsen, maar toch laten opvallend veel merken het nog steeds achterwege.
Xander weet jij zo een merk die zoiets heeft?
Bvd.

Xander weet jij zo een merk die zoiets heeft?
Bvd.
Ik kwam ze vooral voor de Mac Mini al snel tegen van merken als RayCue en Satechi en dat heeft natuurlijk alles te maken met de prijzen voor opslag bij Apple.
Wat meer universeel zie je ze ook wel vaak bedoeld voor bij laptops van b.v. Verbatim of als het wat betaalbaarder moet kan Ali ze ook wel leveren, vaak van merk de grote onbekende.
Laat je door het laatste niet afschrikken want de Chinezen leveren tegenwoordig uitstekende spullen op dit gebied, mijn RayCue komt ook uit Hongkong en is top.

Thnx, ja Saitechi kende ik, de rest ga ik even bekijken.
Ow dat Het Chinees is maakt mij niet uit, genoeg goed spul tussen idd.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh