TP-Link brengt Wi-Fi 7 naar je pc via de usb-poort

Lid geworden
mrt 6, 2017
Heb je een pc zonder ingebouwde Wi-Fi of een ouder systeem met een verouderde draadloze verbinding? Dan heeft TP-Link nu een interessante oplossing: de TP-Link Archer TBE400UH. Deze Wi-Fi 7 USB-adapter is vormgegeven als een forse USB-stick met twee krachtige antennes en biedt indrukwekkende draadloze prestaties – direct via je USB-poort. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooie oplossing om de netwerkverbinding van oudere laptops te verbeteren en nog voor een redelijke prijs ook, alles met een vaste plaats gaat bij mij hoe dan ook een netwerkkabel in.
Jammer dat de driver support zich weer beperkt tot Windows, terwijl er genoeg laptops zijn die geen upgrade naar Windows 11 krijgen maar nog een aantal jaar vooruit kunnen met Linux, gemiste kans dus.

Mensen klagen wel, maar blijven toch wel hangen bij Windows. Dus die oude PC's gaan gewoon naar de schroot.

Ik heb zelf een Wifi 7 moederbord. Alleen denk ik niet dat de router het ondersteunt. De verbinding die ik eruit is wel belabberd slecht (30mbit down ofzo) op een 1Gbit verbinding
Daarnaast wil Wifi in mijn huis bijna niet zonder repeater/versterker. Maar ik vind het wel prima zo.
Alles op de smartphone na is toch bedraad. Youtube/video kijk ik toch bijna niet op de smartphone, dus het kan ook zo zijn dat ik eerdaags WiFi helemaal uitschakel. Is ook meteen weer minder straling. Voor zowel mij als de kat (ja daar denk ik ook graag om)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh