Sony Xperia 1 VII en opvolgers worden door OEM gemaakt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sony lijkt definitief te stoppen met de productie van zijn eigen smartphones. Volgens een update op de officiële website worden smartphones niet langer vermeld onder de producten die het bedrijf in eigen fabrieken maakt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De reden hiervoor zal ongetwijfeld kostenbesparing zijn, de verkoop aantallen van Sony's topmodellen zullen niet gigantisch zijn en dat hebben ze deels ook aan zichzelf te danken, de keren dat ik Sony toestellen heb gehad heb ik de ondersteuning altijd als matig ervaren en dat is jammer want ze hebben hele mooie telefoons gehad van top kwaliteit.
Er zijn er waarschijnlijk meer die het zo hebben ervaren want tegenwoordig zie ik nog maar zelden iemand met een Sony topmodel.

Jammer, maar grotendeels eigen schuld.
Heb er aantal gehad, bezit o.a de Xperia Play, aka de Play Station Phone, dacht dat daar Crash Bandicoot op stond.
Zie Sony als smartphone merk wel verdwijnen in de toekomst.

Laatst bewerkt:
De reden hiervoor zal ongetwijfeld kostenbesparing zijn, de verkoop aantallen van Sony's topmodellen zullen niet gigantisch zijn en dat hebben ze deels ook aan zichzelf te danken, de keren dat ik Sony toestellen heb gehad heb ik de ondersteuning altijd als matig ervaren en dat is jammer want ze hebben hele mooie telefoons gehad van top kwaliteit.
Er zijn er waarschijnlijk meer die het zo hebben ervaren want tegenwoordig zie ik nog maar zelden iemand met een Sony topmodel.
Het is nu eenmaal ook veel duurder om inhouse productie uit te voeren voor een klein aantal modellen als er andere partijen zijn die dit in het groot doen voor meerdere fabrikanten. Is costwise niet te verantwoorden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh