Sharkoon Shark Force 3 Review. Een ergonomische muis, waarmee je kunt gamen

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review bekijken we de Sharkoon Shark Force 3, een muis die voor twee tientjes al op je bureau kan belanden. Of je hem daar dan direct vanaf moet gooien of dat het een trouwe metgezel kan worden: dat vertellen we je in deze review. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Je kan ook te goedkoop willen doen heb ik zo de indruk, een muis is een stuk gereedschap en goed gereedschap is belangrijk ik zou daar nooit op bezuinigen.

Ik denk dat de prijs/kwaliteit wel oke is. De eisen voor gamers liggen vaak wel wat hoger, en ik denk dat ie daar in tekort gaat schieten.
Qua kasten doen ze het tegenwoordig wel goed naar mijn mening.

Ik hou deze in de gaten mijn huidige Logitech is wel toe aan vervanging maar de kwaliteit van Logitech is toch naar mijn mening wat achteruit gegaan helaas.

Vraagje Frank, hoe is de coating op deze muis?(Rubberachtig).
Qua grote en mogelijkheden, lijkt me dit een prima muis voor mij.
Leuke review btw weer.

Vraagje Frank, hoe is de coating op deze muis?(Rubberachtig).
Qua grote en mogelijkheden, lijkt me dit een prima muis voor mij.
Leuke review btw weer.
Dankjewel voor het compliment. Het is relatief hard plastic, dat gelukkig niet al te vingervlekgevoelig is. Kortom voor het geld een prima ding, al zou hij wat gladder mogen zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh