Corsair Makr 75 Review. Zelfbouwtoetsenbord voor wie graag eigenwijs is.

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review kijken we naar de Makr75. Met dit product wil Corsair een stap zetten in de markt van toetsenbordliefhebbers. Voor wie al langer zelf zijn toetsenborden bouwt, gaat dit wellicht niet ver genoeg. Voor wie een eerste stap wil zetten, kan het een interessante keuze zijn. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Corsair accessoires en randapparatuur zijn alleen voor die hard fans van het merk want je betaalt steevast te veel voor wat je krijgt, ze vinden zelf hun logo kennelijk heel veel waard.

Ik zou zelf niet zo snel een toetsenbord van 300+ euro kopen.

Jaren geleden heb ik eens een Mechanisch toetsenbord gehad. De Coolermaster Trigger-Z Brown switches.
Nooit eerder ongelukjes gehad met koffie over toetsenborden, maar JUIST NET de Trigger-Z kreeg een volle kop koffie eroverheen.

Baalde er flink van. Enige nadeel vond ik toch de feedback van de switches. Of eigenlijk de feedback die er niet is, of die mij niet voldeed.
Misschien had ik het model met de blue switches moeten hebben.

Wat ik eigenlijk zoek is een toets/switch, die tijdens het indrukken een opbouwende weerstand opbouwt, en dan de 'voel en hoorbare "click" en op dat moment ook de toetsaanslag registreert. Na de click mag de weerstand afnemen/wegvallen

Inmiddels zijn er zoveel nieuwe bij gekomen, dat ik niet meer weet wat ik het beste kan kiezen
aanbevelingen worden gewaardeerd.
Liefst een toetsenbord met wel numpad en mediatoetsen (volume etc.)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh