Bluetooth speaker voor een serieus feestje? De Teufel ROCKSTER NEO

Lid geworden
mrt 6, 2017
Teufel heeft al meerdere grote Bluetooth-party speakers in het assortiment, maar tot nu toe nog geen model dat tot 130 decibel aankan. Daar komt verandering in met de Teufel ROCKSTER NEO. Deze Bluetooth-party speaker met verwisselbare batterij is volgens het merk overal inzetbaar. Dankzij het forse formaat is hij extra robuust uitgevoerd, met rubberen randen en een spatwaterdicht ontwerp. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
130 dB voor particuliere verkoop heeft maar 1 doel.....overlast.
Je bent er mooi klaar mee als je buren met dit soort tokkie speakers thuis komen.

130 dB voor particuliere verkoop heeft maar 1 doel.....overlast.
Je bent er mooi klaar mee als je buren met dit soort tokkie speakers thuis komen.
Ik heb ook een dikke speaker/PA staan die max. 123 dB levert. Die gebruik(te) ik voor optredens in kleinere zaaltjes dan wel als monitor voor mezelf als ik op een grotere PA was aangesloten. En thuis, in mijn kelderstudio (ruim vrijstaande woning), wordt hij ook gebruikt als PA voor mezelf maar ook voor bv. de gitarist, die dan alleen zijn virtuele pedaaltjes hoeft mee te nemen en niet meer met een dikke Marshall hoeft te slepen.
Dus nee, niet alleen voor overlast.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh