Dubbel opvouwbare Mate XT-opvolger van Huawei zou snel kunnen verschijnen met flinke upgrades

Lid geworden
mrt 6, 2017
De zogenaamde tri-fold van Huawei zou volgens de bekende informant Digital Chat Station (DCS) op Weibo al snel een opvolger kunnen krijgen. Volgens DCS werkt Huawei hard aan de opvolger van de Mate XT en zou deze Mate XT 2 flinke hardware upgrades meekrijgen. Deze geruchten zijn redelijk aannemelijk, al heeft Huawei nog geen aankondigingen gedaan, dus mag deze informatie met een korreltje zout genomen worden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Opgevouwen of uitgevouwen het maak eigenlijk niet uit het is hoe dan ook een enorm gevaarte, ik hou het wel bij een compacte telefoon voor onderweg en een tablet voor thuis dat is een stuk praktischer naar mijn idee.

Opgevouwen of uitgevouwen het maak eigenlijk niet uit het is hoe dan ook een enorm gevaarte, ik hou het wel bij een compacte telefoon voor onderweg en een tablet voor thuis dat is een stuk praktischer naar mijn idee.
Daar kan ik me ook wel, deels, in vinden. Zelf vind ik een grote telefoon best fijn, maar ik heb ook erg grote handen waardoor ze niet snel te groot zijn.
Ik had tot voor kort nog een LG Velvet met het bijbehorende hoesje waarin een tweede scherm zat, dat vond ik dan wel weer erg handig. Aan de andere kant heeft mijn nieuwe telefoon simpelweg betere splitscreenfunctionaliteit en kan ik dus eigenlijk alles net zo goed als waar ik dat tweede scherm voor gebruikte.

Het grootste voordeel van het dichtklappen met de LG Velvet was ook dat daarmee inherent het scherm goed beschermd was. Daardoor had ik geen beschermlaagje of wat dan ook nodig en heb ik na zo'n 5 jaar nog geen enkel krasje op het scherm. Dat is echter wel anders met die foldables, omdat de schermen daarvan veel te zacht zijn. Nu dus maar gewoon een leren dichtklap hoesje, want dat moet ook werken.

Wat ontzettend tof is aan de mate XT is het enorme schermoppervlak. Dankzij de verhouding is het het dubbele oppervlak van een gewone fold met twee schermen. Ik zou hem graag als portable monitor willen gebruiken.

Ja, dat is wel een voordeel van zo'n apparaat als je daar baat bij hebt.
Ik heb zelf zo'n nexdock 'laptop', die zou daar dan perfect mee samenwerken. Dan heb je twee monitoren, een laptop, telefoon, en dat alles met een flinke accuduur.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh