Gigabyte brengt Force-moederbord met oranje accenten terug voor AMD Ryzen-CPU's

Lid geworden
mrt 6, 2017
Uniko's Hardware heeft de B850M Force gespot op de website van Gigabyte. Het is de eerste keer in jaren dat de fabrikant een moederbord met die merknaam heeft gemaakt. Vroegere modellen hadden een (S)OC-voorvoegsel en waren bedoeld voor het overklokken van Intel-processors. Typerend zijn de oranje accenten, die ook nu van de partij zijn. De adviesprijs of releasedatum is niet bekend. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Heeft in mijn ogen niks meer met de vroegere Force borden te maken, alleen de kleur en naam zijn hetzelfde.
Vind dit meer een afgespekt budgetbordje, die 2 RAM slots hebben ze volgens mij ook alleen voor de kosten weggelaten....

Heeft in mijn ogen niks meer met de vroegere Force borden te maken, alleen de kleur en naam zijn hetzelfde.
Vind dit meer een afgespekt budgetbordje, die 2 RAM slots hebben ze volgens mij ook alleen voor de kosten weggelaten....
Dat gevoel heb ik ook, ook als je naar de aansluitingen kijkt.

Te pas en onpas wat strepen hier en daar. Dat in combinatie met het wit vind ik best wel vloeken. Gemiste kans.

Hier hadden ze iets veel mooiers mee kunnen, en moeten doen. Dan had ik wel interesse.

De Z87X-OC die ik had vond ik veel mooier. En dan was mijn custom sleeved voeding ook weer goed van pas gekomen

001.jpg

0001.jpg

01.jpg

Hmm raar bordje qua keuze van de usb snelheden, wel een 2.5 Gb nic maar de usb is gewoon erg jammer.
Wel weer 3x een nvme, hmm geen idee wat of voor wie dit is.
Verder al is het smaak, niet echt een mooi bord qua kleuren.
Doe maar gewoon dezelfde in het zwart en met betere usb poorten qua snelheid.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh