Fairphone 6 wordt compacter, goedkoper én moderner

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nederlands technieuws vandaag: de Fairphone 6 lijkt niet alleen goedkoper te worden dan zijn voorganger, maar krijgt ook een modernere vormgeving en flink snellere hardware. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Goed nieuws wat betreft de upgrade in specs, maar alles boven de 6 inch associeer ik nog steeds niet met compact.

Goed nieuws wat betreft de upgrade in specs, maar alles boven de 6 inch associeer ik nog steeds niet met compact.
Ach, tegenwoordig is dit nu eenmaal een kleiner formaat. Zelf zou ik ook niet kleiner willen gaan. En weet je, vroeger waren de bezels veel groter, dus op zich valt rond de 6" wel mee, denk ik dan

Ach, tegenwoordig is dit nu eenmaal een kleiner formaat. Zelf zou ik ook niet kleiner willen gaan. En weet je, vroeger waren de bezels veel groter, dus op zich valt rond de 6" wel mee, denk ik dan
Tja, ik ben op dit moment nog erg gehecht aan de 5.4 inch van m’n 13 Mini dus alles boven de 6 is heel groot. :d

Tja, ik ben op dit moment nog erg gehecht aan de 5.4 inch van m’n 13 Mini dus alles boven de 6 is heel groot. :d
Toegegeven, de iPhone 13 mini is echt wel een pareltje, maar had helaas niet al teveel liefhebbers. Ik ben zelf aan het kijken naar een Flipphone die ik ietwat onbekommerd in mijn sporttas kan gooien, maar de camera's op de betaalbare modellen zijn het gewoon echt niet.

Toegegeven, de iPhone 13 mini is echt wel een pareltje, maar had helaas niet al teveel liefhebbers. Ik ben zelf aan het kijken naar een Flipphone die ik ietwat onbekommerd in mijn sporttas kan gooien, maar de camera's op de betaalbare modellen zijn het gewoon echt niet.
Camera's staan bij mij niet zo heel hoog op de prioriteitenlijst, qua model zit ik eigenlijk wel te wachten op een flip phone van Apple....qua prijsstelling waarschijnlijk niet maar ik geloof niet dat ik al klaar ben voor Android.

Camera's staan bij mij niet zo heel hoog op de prioriteitenlijst, qua model zit ik eigenlijk wel te wachten op een flip phone van Apple....qua prijsstelling waarschijnlijk niet maar ik geloof niet dat ik al klaar ben voor Android.
Ik ben indertijd geswitcht van iOS naar Android omdat ik een Wear OS smartwatch wilde proberen (en ik wilde mijn startscherm naar eigen smaak kunnen indelen).
Wear OS heb ik snel afgevoerd maar ben wel gebleven voor de grote keuze aan hardware en camera's.
Hetgeen ik wel mis is Airdrop, maar dat heb ik eigenlijk goed kunnen opvangen via Google drive. Ik scan veel documenten en deze komen automatisch in mijn Google drive die ook gewoon toegankelijk is via MacOS (en daarnaast op elk ander apparaat).

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh