'AMD werkt aan goedkopere Ryzen 9000-processor zonder iGPU'

Lid geworden
mrt 6, 2017
Er doen al enige tijd geruchten de ronde over nieuwe AMD-processors met de AM5-processorvoet. Berichten wezen een tijdje in de richting van desktopversies van aankomende nieuwe laptop-apu's, al lijkt dat het hier om een andere productlijn gaat. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Erg benieuwd hiernaar. De iGPU in mijn 9800X3D zit ook maar uit zn neus te vreten.

Misschien moet je dan maar eens leren je pc goed te configureren.. (ja ik weet dat je op linux zit)
Maar als je op windows zit.. De Connector aansluiten op je moederbord met de DGPU in het moederbord.

Zou een optie moeten zijn voor Hybrid graphics.

Als de load er laag is gebruikt hij de IGPU.. ga je gamen of iets zwaarders doen, schaalt hij de dgpu in.

Bespaart je hoop energie omdat je voor surfen toch geen Dgpu nodig hebt.

Weet niet of dit op elk Am5 bord zit.. Maar bij MSI i.i.g wel.

Maar je gaat je 9800x3d weer verkopen omdat je de igpu niet nodig hebt?

Misschien moet je dan maar eens leren je pc goed te configureren.. (ja ik weet dat je op linux zit)
Maar als je op windows zit.. De Connector aansluiten op je moederbord met de DGPU in het moederbord.

Zou een optie moeten zijn voor Hybrid graphics.

Als de load er laag is gebruikt hij de IGPU.. ga je gamen of iets zwaarders doen, schaalt hij de dgpu in.

Bespaart je hoop energie omdat je voor surfen toch geen Dgpu nodig hebt.

Weet niet of dit op elk Am5 bord zit.. Maar bij MSI i.i.g wel.

Maar je gaat je 9800x3d weer verkopen omdat je de igpu niet nodig hebt?

Gaat het wel helemaal goed met je?
Waar haal je die info vandaan joh?
Ik geef alleen aan dat ik die iGPU niet gebruik, dat die wel eruit had kunnen blijven

Leren configureren?

Leg jij maar even uit hoe ik 3 monitoren op het moederbord via de iGPU ga aansluiten dan, via DP, die er niet voldoende zijn
Verder zal het stroomverbruik van de dGPU niet veel hoger liggen in Idle, dan dat de iGPU verbruikt. Wat deze uit het totaal van de CPU trekt.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh