Fairphone Review. De Fairphone 6 is een doordachte, handige en duurzame telefoon

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nee, de nieuwe smartphone van het bedrijf uit Amsterdam heet niet Fairphone 6, maar gewoon Fairphone. Het toestel, dat we in deze review bespreken, moet behalve de meest duurzame telefoon van dit moment ook eindelijk een telefoon zijn waarbij je niet al te veel concessies hoeft te doen om je duurzame principes te volgen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Jammer dat deze niet mee kan doen met de sub-top. Dat had hem veel aantrekkelijker gemaakt.
Mij boeit een (sub)top niet; ik wil een duurzame telefoon met lange ondersteuning.

Alleen nog even nadenken of ik een nieuwe 6 wil, of ik voor een tweedehands 5 ga, maar dat het een Fairphone wordt is me wel duidelijk; past ook goed bij mijn Framework laptop ;)

Mij boeit een (sub)top niet; ik wil een duurzame telefoon met lange ondersteuning.

Alleen nog even nadenken of ik een nieuwe 6 wil, of ik voor een tweedehands 5 ga, maar dat het een Fairphone wordt is me wel duidelijk; past ook goed bij mijn Framework laptop ;)
Ik snap heel goed het waarom, maar toch denk ik dat meer mensen deze stap zouden overwegen wanneer de telefoon op dit moment mee zou kunnen met de subtop. Je krijgt nu in elke review te horen dat de telefoon langzaam is en dat geeft toch een negatief beeld.

Maar misschien is de doelgroep voor dit soort telefoons daar helemaal niet mee bezig en is het een weloverwogen keuze om het zo te doen.

Je krijgt nu in elke review te horen dat de telefoon langzaam is en dat geeft toch een negatief beeld.
Ik heb nu een Poco X3 Pro (met crDroid 11); de 5 is al sneller dan mijn huidige telefoon, en de 6 nog veel meer. Geen idee wat ik (nu) met al die snelheid moet; ik speel er geen spellen op of zo.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh