Xiaomi 15 Ultra Review. Meer Ultra dan de Galaxy S25 Ultra

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review bespreken we de Xiaomi 15 Ultra, het topmodel binnen het enorme gamma aan telefoons dat deze fabrikant op de markt brengt. Goedkoop is dit toestel niet, maar de cameratechniek en processor zijn indrukwekkend. Wat dat allemaal te betekenen heeft, lees je in dit testverslag. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik begin een beetje Samsung moe te worden. Ben daarom al even de Xiaomi 15 modellen aan het bestuderen. De hardware is echt zeer interessant. Hun smaak van Android ben ik helemaal nog niet mee bekend, maar die prijzen staan mij toch ook echt tegen inderdaad.

Ik begin een beetje Samsung moe te worden. Ben daarom al even de Xiaomi 15 modellen aan het bestuderen. De hardware is echt zeer interessant. Hun smaak van Android ben ik helemaal nog niet mee bekend, maar die prijzen staan mij toch ook echt tegen inderdaad.
De Android-skin van Xiaomi is wat drukker. Als ik er zelf mee zou werken: dan zou ik er even de hark doorheen halen

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh