Synology's nieuwste eigen NAS-SSD kost 569 euro voor 1,6 TB met PCIe 3.0

Lid geworden
mrt 6, 2017
De eerste Synology SNV5400-ssd's zijn beschikbaar, waaruit blijkt dat de fabrikant flink wat aanrekent voor zijn nieuwste zelfontwikkelde enterprise-opslag. Pijnlijk is dat gebruikers bij sommige nas-systemen, zoals de 25+ serie, voorlopig enkel aan de slag kunnen met ssd's en hdd's van Synology. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Tja, dit kon dus een blinde aan zien komen, opslag van Synology of goedgekeurd door Synology voor hoofdprijzen.
En ga er maar vanuit dat dit in de toekomst ook doorgevoerd gaat worden bij de lagere series want dit is te lucratief om te laten liggen.
Bij mij is Synology hierdoor op weg naar de uitgang want de opvolger voor m'n netwerk opslag staat al in bestelling. :bigok:

Damn, snap dat iets duurder ivm testen enzo dit is .........
Zit te zoeken naar een Synologie nas ter vervanging voor 2 oude nassen van een ander merk.
Maar als dit het begin is???????, zal maar niet typen wat ik denk nu.
Nee ik word er niet vrolijk van.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh