Epomaker Tide 49 Review. Een bijzonder compact toetsenbord

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met een bijzonder toetsenbord: de Tide49 van Epomaker. De afgelopen periode hebben we best wat producten van Epomaker aan je voorgeteld. Sommige modellen zijn sterk vergelijkbaar met andere toetsenborden en hebben een vertrouwd formaat en vormgeving. Dat is bij dit toetsenbord zeker niet het geval. De Tide49 is zwaar en uiterst compact. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ziet er wel erg leuk uit, maar denk dat de gebruikers niet in de rij zullen staan. Ik bedole het moet heel specifiek zijn waar je dit wil gebruiken.. Maar Epomaker maakt wel degelijke dingen.. Heb er zelf een numpad van en die is wel heel erg goed (maar niet zo degelijk als dit toetsenbord..

Ziet er wel erg leuk uit, maar denk dat de gebruikers niet in de rij zullen staan. Ik bedole het moet heel specifiek zijn waar je dit wil gebruiken.. Maar Epomaker maakt wel degelijke dingen.. Heb er zelf een numpad van en die is wel heel erg goed (maar niet zo degelijk als dit toetsenbord..
Ik vind het wel leuk dat ze zo'n bijzonder ding op de markt brengen. Je zal het maar nodige hebben...

Ik zou het bijvoorbeeld handig vinden bij een receptie van een bedrijf waar je je soms moet inschrijven op zo'n vreselijk schermtoetsenbord van een tablet

Ik zou het bijvoorbeeld handig vinden bij een receptie van een bedrijf waar je je soms moet inschrijven op zo'n vreselijk schermtoetsenbord van een tablet
Zeker nuttig, maar het gebruik is toch zeer specifiek vanwege het ontbreken van de nummerrij. Verder wel jammer dat bv. het trema-teken weggelaten is.

Inderdaad, daar zie ik het misschien nog wel gebruikt worden, maar dan moet je je telefoonnummer ingeven en er zijn geen cijfers..
Zoals ik al zei is het een degelijk toetsenbordje dat zijn toepassingen zal hebben, ik kan er op zich alleen niet echt eentje bedenken.

Meer het wiel opnieuw proberen uit te vinden, vind ik persoonlijk.
Maar een use case of dat het makkelijk is zo.
je kan via de software zaken aanpassen, leuk als het ram plankje voor jou zelf is dan weet je dat.
Word al lastiger bij meer gebruikers.
Nee, zou het zelf niet kopen, lijkt me een frustratie ding, mist gewoon bepaalde basics, die eigenlijk gewoon erop horen qua knoppen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh