Microsoft laat je nu ook je eigen Xbox-games naar de pc streamen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft breidt zijn cloudgamingdiensten opnieuw uit: gebruikers met een Game Pass Ultimate-abonnement kunnen vanaf nu ook hun eigen digitale Xbox-games rechtstreeks naar hun Windows-pc streamen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Is wel een leuke manier om cloudgaming op de PC door te drukken. Neem aan dat MS daar graag naar toe wilt.

Is wel een leuke manier om cloudgaming op de PC door te drukken. Neem aan dat MS daar graag naar toe wilt.
Eerlijk gezegd, ik game voornamelijk in de cloud met gekochte games (via GeForce Now). En dat werkt (voor mij) echt heel goed. Ik game wel niet via wifi maar bekabeld.

Eerlijk gezegd, ik game voornamelijk in de cloud met gekochte games (via GeForce Now). En dat werkt (voor mij) echt heel goed. Ik game wel niet via wifi maar bekabeld.
En dit blijft ook goed gaan tot alle fysieke games en de eigen gaming hardware (want de cloud servers draaien het wel) er zijn uitgewerkt, dan komen de prijsverhogingen en nog wat later besluiten de aanbieders dat er ook nog wel wat reclame tussendoor kan.
Wat ik hier dus omschrijf is de geschiedenis van audio/video streamingdiensten want daar is bovenstaande inmiddels de praktijk.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh