Battlefield 6: multiplayer-trailer, bètafase en prijzen zijn nu officieel

Lid geworden
mrt 6, 2017
Na meerdere aankondigingen is het dan eindelijk officieel. Tijdens een wereldwijd uitgezonden livestream werd Battlefield 6 aangekondigd. Fans en media kregen een uitgebreid inzicht in de gameplay van de populaire shooterfranchise. Battlefield 6 verschijnt definitief op 10 oktober 2025. Daarvoor vindt er op twee weekenden een open bètafase plaats. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
En dan komen de extra's erbij in de toekomst(dlc enz.).
Ik wacht wel tot er een versie is die alles in 1 heeft voor een vriendelijkere prijs.
En dan zijn de meeste bugs eruit hopelijk.
Ga hem dan zeker kopen.
Voor dat geld nu kan je gewoon meerdere games kopen.

Battlefield is voor mij over de fun is er af helaas, Hoogtepunt was de vietnam Variant daarna word het te veel van het zelfde ala call of duty

Ik ben alleen voor de Single Player

Ik ben alleen voor de Single Player
Mijn eerste was Bad Company 2, destijds een van de eerste grote shooters met gebouwen die kapot konden. Ik zou stiekem wel een keer een campaign van grofweg 30 uur willen hebben.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh