Samsung 9100 PRO 8 TB SSD Review. Een ssd om van te dromen

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Samsung 9100 PRO is een van de snelste ssd’s van dit moment. Een tijdje geleden hebben we verschillende varianten getest, alleen de 8TB-versie nog niet. Vandaag is het tijd voor de review van deze supersnelle ssd met een zeer grote capaciteit. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
The server returned a
"404 - Page not found (yet)"

je weet wel.

Dan is de review nog niet gepubliceerd. Dan kijk je de topics net als ik via het forum.
Zodra er een bericht op de site aangemaakt wordt, komt het topic al op het forum door de newsbot.

Ik kijk ook veel topics/berichten op die manier. Maar daardoor mis ik ook een hoop, omdat ze daarna als "gelezen worden gezien" op het forum.
Tenzij er iemand nog reageert op het topic, zie ik het bericht/en oorspronkelijke bericht/review eigenlijk niet meer.
Al meerdere keren aangegeven. De newsbot zou pas dingen op het forum moeten plaatsen als het artikel daadwerkelijk online gepubliceerd wordt op de hoofdsite.
Op de hoofdsite kom ik bijna nooit.

Leuke SSD, alleen die prijs....
Ik ga waarschijnlijk toch voor de Kingston Fury Renegade G5 4TB.
Qua grootte kan ik daarmee wel even vooruit. Liever heb ik natuurlijk 8TB.
Maar bij Samsung betaal je sws altijd wel de hoofdprijs voor iets nieuws. De concurrentie komt altijd met gelijkwaardige, goedkopere alternatieven. Lees: Lexar, Kingston...

Leuke SSD, alleen die prijs....
Ik ga waarschijnlijk toch voor de Kingston Fury Renegade G5 4TB.
Qua grootte kan ik daarmee wel even vooruit. Liever heb ik natuurlijk 8TB.
Maar bij Samsung betaal je sws altijd wel de hoofdprijs voor iets nieuws. De concurrentie komt altijd met gelijkwaardige, goedkopere alternatieven. Lees: Lexar, Kingston...
De Kingston is zelfs iets beter dan de Samsung:)

Werd even happy, las 8 TB nvme, zag prijs🫤☹️😭.
Damn gaat wel even duren voor ik bepaalde hd ga vervangen, zolang ze zo duur blijven.
Werd wel vrolijk vd temperaturen ongekoeld bij belasting, dat heb ik wel eens anders gezien.
Nu de prijzen halveren en dan komen we er ooit wel.
Droomt van een nas met 8TB nvme erin maak x.
Klopt dus idd zoals je zegt Frank een nvme om van te dromen🤣.

Werd even happy, las 8 TB nvme, zag prijs🫤☹️😭.
Damn gaat wel even duren voor ik bepaalde hd ga vervangen, zolang ze zo duur blijven.
Werd wel vrolijk vd temperaturen ongekoeld bij belasting, dat heb ik wel eens anders gezien.
Nu de prijzen halveren en dan komen we er ooit wel.
Droomt van een nas met 8TB nvme erin maak x.
Klopt dus idd zoals je zegt Frank een nvme om van te dromen🤣.
Sandisk dumpt nu de WD BLACK SN850X 8TB voor zo'n 600 euro...

Dit artikel is vandaag 2 september weer live gegaan. Het was eerder al te lezen.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh