Microsoft stopt stiekem met ondersteuning Windows 11 SE, krijgt geen 25H2 update

Lid geworden
mrt 6, 2017
Windows 11 SE is een speciale versie van Windows 11 die speciaal bedoeld is voor laptops en computers in het lagere segment. Hoewel deze speciale versie van het besturingssysteem niet zo licht is als ChromeOS die je terugvindt in Chromebooks, bood Microsoft hier wel een eenvoudigere en goedkopere optie aan dan standaard Windows 11. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als het toch niet gebruikt wordt, snap ik het volledig.
Ze laten alleen ook miljoenen Windows 10 gebruikers stikken, door ze een nieuwe PC door de strot te drukken.
Gelukkig kan ik voor mijn toepassingen en games prima uit de voeten met Bazzite.

Tja MS als je overal de stekker uittrekt, zal iets nooit een succes worden.
En het beter doorontwikkelen?
Volgende keer denken mensen na of ze iets van MS gaan aanschaffen.
Want dan denken ze iw de stekker trekken ze eruit of het word niet goed ontwikkeld.

Windows 11 SE was ook gewoon een slecht product. Het beheerstuk is interessant maar enkel fullscreen en 2 apps naast elkaar? Lijkt me te beperkt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh