Battlefield 6: EA maakt systeemeisen voor pc bekend

Lid geworden
mrt 6, 2017
Na de uitgebreide presentatie van de multiplayer, de officiële releasedatum en de plannen voor de open bèta, heeft Electronic Arts nu ook de pc-systeemeisen voor Battlefield 6 vrijgegeven. De eisen zijn voor een game van 2025 relatief bescheiden en liggen slechts iets hoger dan die van het matig ontvangen Battlefield 2042. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Lage eisen voor Battlefield 6, had een stuk hoger verwacht.
Dat is mooi voor een hoop spelers.

Lage eisen voor Battlefield 6, had een stuk hoger verwacht.
Dat is mooi voor een hoop spelers.
Ja, valt echt niet tegen. Zou het dan zijn dat EA eens een game goed geoptimaliseerd heeft? :giggle:
Nu, zo trekken ze in ieder geval de grootste mogelijke spelersgroep aan.

Nette specs.
Nu nog een SP only.
€70 neerleggen voor de volledige game die je maar voor 10-20% benut wordt ietswat teveel van het goede.

Nette specs.
Nu nog een SP only.
€70 neerleggen voor de volledige game die je maar voor 10-20% benut wordt ietswat teveel van het goede.
Logisch, ik wacht dat de game en alle dlc er is en dan een mooie bundel prijs komt.
Scheelt veel euro en dan zijn hopelijk de meeste bugs eruit.

Logisch, ik wacht dat de game en alle dlc er is en dan een mooie bundel prijs komt.
Scheelt veel euro en dan zijn hopelijk de meeste bugs eruit.

Over het algemeen verandert er in de SP niet zoveel,.maar zou ze best vanaf dag 1 willen spelen voor ~€30-35
Maar de hele Multiplayer raak ik toch niet aan...die tijd heb ik gehad.

Zou leuk zijn als ze eens meer aandacht aan SP besteden, met addons in de vorm van extra missies met heel veel uren extra gameplay.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh