Koreaan vouwt momenteel de Samsung Galaxy Fold 7 live op YouTube - bekijk het hier

Lid geworden
mrt 6, 2017
Een Koreaanse tech-YouTuber vouwt momenteel de Samsung Galaxy Fold 7 open en dicht. Het doel is om 200.000 keer live op YouTube de smartphone te vouwen. Op het moment van schrijven zit hij al op meer dan 120.000 keer. De Koreaan doet dit met de hand. Zoals het ernaar uitziet bereikt de Koreaan met maximaal een dag of twee zijn doel van 200.000 keer vouwen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
All for the clicks and money😑.
Wat doe je voor werk : ben YouTuber en ik vouw smartphones😵‍💫.

All for the clicks and money😑.
Wat doe je voor werk : ben YouTuber en ik vouw smartphones😵‍💫.
Hahah, toen we bij HWI een tijd geleden de degelijkheid van een Samsung TLC-ssd demonstreerden door hem continu te benchmarken en dat live te streamen was dat ook een groot succes.

Hahah, toen we bij HWI een tijd geleden de degelijkheid van een Samsung TLC-ssd demonstreerden door hem continu te benchmarken en dat live te streamen was dat ook een groot succes.

Dat waren die SSD's die getest/beschreven werden tot ze kapot waren?

De test herinner ik me nog, dat er een live stream van was heb ik nooit geweten.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh