AMD-socket AM6 heeft naar verluidt vijfde meer pinnen dan AM5 en is compatibel met bestaande koelers

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het Italiaanse Bits and Chips heeft meer informatie te pakken gekregen over AM6. Dat is de processorvoet die AMD naar verwachting gaat gebruiken vanaf Zen 7, aangezien de Zen 6-architectuur volgens geruchten compatibel is met het huidige AM5. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ben benieuwd wat de uitkomst zal worden op dat platform..

CUdimms, of Camm 2.

Hoop toch het eerste omdat dit waarschijnlijk goedkopere en veel flexibeler is.

Tot nu toe had ik op technologisch hoogstandjes op AM5 eigenlijk meer verwacht. (jammer dat het beste pas op het laatst komt met Zen 6.. Wetende dat je op Zen 7 al 16 cores per CCD gaat krijgen.

Ga me high-end gaming pc tijd wel zo laten en zie wel wat er op AM6 gebeurd. (misschien aan de einde van dat platform weer eens kijken wat er moois te vinden is)
Misschien dat alleen me basis pc iets van Zen6 ga voorzien (geen zin bij elke pc weer de moederbord eruit te halen en te vervangen = capacitaal vernietiging)

Uiteraard 9800x3d zo lang mogelijk blijven uitmelken dat het gaat.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh