Augustus-update brengt 8 nieuwe functies naar Windows 11

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Vraag me af wanneer ze online account gaan verplichten op een systeem waar windows 11 al op geinstalleerd stond. (dat is overigens voor mij ook het moment dat ik gehaal daaag zeg tegen windows.
(ja ik snap dat bij nieuwe installs dit al zo is) ging even over de systemen die dit niet nodig hadden bij install en dit later alsnog gaan verplichten.

Vraag me af wanneer ze online account gaan verplichten op een systeem waar windows 11 al op geinstalleerd stond. (dat is overigens voor mij ook het moment dat ik gehaal daaag zeg tegen windows.
(ja ik snap dat bij nieuwe installs dit al zo is) ging even over de systemen die dit niet nodig hadden bij install en dit later alsnog gaan verplichten.
Ik heb vorige week nog een W11 pc opgeleverd met een local account. Dus dat kan nog steeds.
Dat was trouwens een heel bewuste keuze vanwege de lichamelijke handicap van de eigenaar.

Ik heb vorige week nog een W11 pc opgeleverd met een local account. Dus dat kan nog steeds.
Dat was trouwens een heel bewuste keuze vanwege de lichamelijke handicap van de eigenaar.
Heb ik zelf ook maar vaak na een update vragen ze het alsnog een account aan te maken. Win11 pro trouwens.

Handig, dan weet ik wat ik moet uitzetten weer.
En AI kan niet met mijn Ryzen 9, aah wat jammer.🤣🤣🤣

En voor de helpdesk mensen lastiger als het BSOD naar een zwart scherm gaat
Precies, een BSOD laat je tenminste nog een foutcode zien. Zou je dus nu als gebruiker naar de Event Viewer moeten gaan om de foutcode te vinden in de hoop dat je systeem stabiel genoeg is?

Precies, een BSOD laat je tenminste nog een foutcode zien. Zou je dus nu als gebruiker naar de Event Viewer moeten gaan om de foutcode te vinden in de hoop dat je systeem stabiel genoeg is?
Lol gaat een zooitje worden dan.
Veel mensen weten nu al niet wat ze doen achter een pc of laptop.
Word leuk dan straks vd handige neef, de helpdesk enz.
Nee zag de einddatum van W10, allemaal overstappen.
En dan vooral diegene die dat telkens wegklikken bv moeten dan over naar W11.
Succes.

Laatst bewerkt:
Heb ik zelf ook maar vaak na een update vragen ze het alsnog een account aan te maken. Win11 pro trouwens.
Ik heb al gezegd dat de kans bestaat dat (tegen hem)…
Overigens draait mijn daily ook al een aardige tijd zonder wachtwoord.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh