Thermalright HR-10 SSD-koeler krijgt (A)RGB-display voor temperatuur- en snelheidsinfo

Lid geworden
mrt 6, 2017
Thermalright heeft zijn HR-10-serie SSD-koelers uitgebreid met een derde model: de HR-10 2280 Pro Digital. Deze actieve SSD-koeler is voorzien van een ingebouwd (A)RGB-display dat real-time statusinformatie kan weergeven. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als de toekomst van SSD's er één van kleine ventilatortjes wordt die vaak mede door een hoog toerental na verloop van tijd herrieschoppers blijken te zijn haak ik vast af.

Vind het nog erger dat van elke fabrikant de klant geist word om hun software te moeten gebruiken.. En jammer dat er dan geen open alternatief bestaat om dan zoiets aan te sturen.

Software van corsair, lianli, asus, msi ik ben dat letterlijk zat aan het worden.

Leuk showcase dingetje, tja en de fan is een irritante ontwikkeling.
Maarja maakt het goedkoper, dit moet makkelijk met een passieve heatsink kunnen.
Tja net als de huidige nvme snelheid onzin is.
Maarja de doelgroep is klein en staat stoer dat het zo snel is.
Throttle all the way door de hitte.
Dus dat ding kakt dan in.
Waardoor die dingen onbruikbaar zijn in veel use cases.
Post automatically merged:

Als de toekomst van SSD's er één van kleine ventilatortjes wordt die vaak mede door een hoog toerental na verloop van tijd herrieschoppers blijken te zijn haak ik vast af.
Tis ook onzin, kan gewoon passief en de airflow van je case doet de rest.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh