QNAP TS-h1887XU-RP Review. Veelzijdigheid in 19 inchformaat

Lid geworden
mrt 6, 2017
Heb je veel data in de cloud en overweeg je al die gegevens naar je eigen datacenter te halen, dan is de QNAP TS-h1887XU-RP een interessante optie. In deze relatief compacte server is ruimte voor achttien SATA-apparaten waarmee je een snelle en flexibele omgeving kunt realiseren. In deze review vertellen we er alles over. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
En je kan er ook nog eens de synology harde schijven in kwijt? Vraag me dan alleen af of je dan ook nog de firmware van de schijven kan updaten via QNAP? Grapje natuurlijk, want dat is nu net het grote voordeel van synology hardware en de schijven, alleen zie ik dit inderdaad niet techt terug bij andere merken dus.

Jammer dat ie dan geen NVME slots heeft, maar ik denk dat deze puur als opslag bedoeld is in de backend waar de snelheid niet echt van tel is, als backup van een snelle storage zeg maar. Anders had ie die snelle cahce mogleijkheden wel nodig gehad.

En je kan er ook nog eens de synology harde schijven in kwijt? Vraag me dan alleen af of je dan ook nog de firmware van de schijven kan updaten via QNAP? Grapje natuurlijk, want dat is nu net het grote voordeel van synology hardware en de schijven, alleen zie ik dit inderdaad niet techt terug bij andere merken dus.

Jammer dat ie dan geen NVME slots heeft, maar ik denk dat deze puur als opslag bedoeld is in de backend waar de snelheid niet echt van tel is, als backup van een snelle storage zeg maar. Anders had ie die snelle cahce mogleijkheden wel nodig gehad.
Er zijn een aantal pci-slots waar je een paar pcie->m.2-adapters kunt plaatsen. De prestaties zijn meer dan prima. Maar inderdaad gaat het hier vooral om veel data huisvesten. Seagate heeft overigens voor IronWolf een hele mooie tool voor het updaten.

Er zijn een aantal pci-slots waar je een paar pcie->m.2-adapters kunt plaatsen. De prestaties zijn meer dan prima. Maar inderdaad gaat het hier vooral om veel data huisvesten. Seagate heeft overigens voor IronWolf een hele mooie tool voor het updaten.
voor te installeren op QNAP? Ik heb ooit iets gezien van Seagate op synology, maar ben ff kwijt wat dat precies was..
Ik geloof dat WD iets gelijkaardigs heeft, alleen worden er geen nieuwe firmwares gemaakt geloof ik :)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh