Windows update van afgelopen week sloopt niet alleen SSD’s, maar ook herstelfuncties moeten eraan geloven

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het kan aan mij liggen en misschien zit ik te veel op tech sites ;) maar er gaat wel erg veel mis bij Microsoft tegenwoordig.
Je zou denken dat er dan in Redmond wel een keer iemand is die zich af gaat vragen of ze niet te veel op randzaken focussen en dat de kerntaken daar onder lijden.

Zelf heb ik geen problemen met de Enterprise edities maar dat komt vooral omdat "sommige instellingen door de organisatie worden beheerd" zoals Windows dat dan aangeeft, en die organisatie ben ik gelukkig zelf.:p
Windows herstelfuncties gebruik ik al niet meer sinds de begindagen van XP, elke vorm van back-up en herstel wordt direct na een schone installatie uitgeschakeld.

Damn gaat lekker met MS, misschien de focus eens op de basis leggen.
Mensen zijn al niet blij met MS ivm de W11 vereisten en dit helpt zeker niet.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh