ASRock plaatst 16 USB-poorten op X870 LiveMixer WiFi-moederbord

Lid geworden
mrt 6, 2017
ASRock heeft met de X870 LiveMixer WiFi zijn nieuwste AMD AM5-moederbord uitgebracht. Dit model moet zich onderscheiden door de uitgebreide usb-connectiviteit: het i/o-paneel bevat 16 usb-poorten en biedt samen met de interne connectors in totaal 25 poorten. De releasedatum of adviesprijs is nog niet bekend. De bestaande B850-variant is op dit moment verkrijgbaar vanaf 200 euro. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Prachtig bordje, wat een aansluitingen zeg.
Tis dat ik niet over ga naar een nieuw platform, zou geld vergooien zijn, anders zou dit een kanshebber zijn voor mijn workstation.

Persoonlijk loop ik niet warm van de MSI borden. Bij mijn zoektocht naar een bord vorige week had ik de MSI site het snelste weer weggeklikt. Niet mijn stijl

ASRock plaatst 16 USB-poorten op X870 LiveMixer WiFi-moederbord​

lol, ja had MSI in mn hoofd...
Asrock was de 2e....
Asus had nog wel een enkel leuk bord, maar vaak ook wel duur

Ik vraag me werkelijk af wat je met 16 USB-poorten moet :unsure:

Ik heb aan mijn PC: muis, toetsenbord, MIDI-keyboard, MIDI-controller, audio-interface, webcam, BT stickje. Zo af en toe wordt er eens een flash-stickje ingeprikt om wat te rommelen.

Ik vraag me werkelijk af wat je met 16 USB-poorten moet :unsure:

Ik heb aan mijn PC: muis, toetsenbord, MIDI-keyboard, MIDI-controller, audio-interface, webcam, BT stickje. Zo af en toe wordt er eens een flash-stickje ingeprikt om wat te rommelen.

Ik kom niet verder dan toetsenbord, muis, 1/2 printer(s), BT headset en af en toe een usb stick/externe SSD

Je moet er echt een doel voor hebben, ik heb het idee dat door al het draadloos mensen juist steeds minder USB aansluitingen gebruiken.
Een leuk bordje om b.v. muizen en toetsenborden te reviewen en te vergelijken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh