Ik vond de features die ze bieden binnen hun routers altijd heel erg goed en zij waren ook de eerste die een bestaande router omvormde tot een Mesh router zodat je makkelijk access points kon bijzetten als Mesh nodes. Daarom heb ik er nog altijd eentje draaien, ook vanwege de vaste telefonie waar ze enorm sterk in zijn.. Ik heb nu nog altijd 2 Dect toestellen van hen en een 4-tal Ip telefoons van Tiptel thuis staan en dat werkt dan allemaal via mijn analoge lijn die ik gratis krijg bij mijn abonnement.. Wat de zin daarvan is, is natuurlijk een goede vraag

Maar het werkt wel natuurlijk.
Ik vind het zoals gezegd due een beetje onbegrijpelijk dat ze dan wel idd Wifi 7 integreren met de 3 banden maar als je dan een backhaul vast wil bekabelen zal je toch terugvallen op die 1Gb..
Zoals ik ook al zei is die 1Gb voor de meeste gebruikers overshoot, maar erg toekomstgericht is het niet.. Tenzij ze alsnog met een top-top-model komen die dan wel 10Gb WAN heeft (of een SFP+ poort) en dan intern 10Gb poorten of op zijn minst eentje en dan de rest 2.5Gb of beter nog 5Gb..