'PlayStation 5 Slim Digital krijgt revisie met minder opslag voor dezelfde prijs'

Lid geworden
mrt 6, 2017
Mogelijk slecht nieuws voor wie van plan is om in de nabije toekomst een PlayStation 5 zonder schijflezer aan te schaffen. Volgens de doorgaans goed geïnformeerde leaker Billbil-kun van Dealabs brengt Sony namelijk binnenkort een nieuwe revisie uit, waarbij gebruikers minder waar voor hun geld krijgen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hardware blijft maar duurder worden dus dan kan je hierop wachten, persoonlijk zou ik liever een paar tientjes meer betalen dan opslag inleveren.
Ik heb zo het vermoeden dat de volgend generatie consoles vanaf de aftrap hele forse prijzen gaan krijgen, het wordt dus hoogtijd om zelf een "console" oplossing bij de tv te gaan regelen.

Hardware blijft maar duurder worden dus dan kan je hierop wachten, persoonlijk zou ik liever een paar tientjes meer betalen dan opslag inleveren.
Ik heb zo het vermoeden dat de volgend generatie consoles vanaf de aftrap hele forse prijzen gaan krijgen, het wordt dus hoogtijd om zelf een "console" oplossing bij de tv te gaan regelen.
Idd, kijk maar naar de mini pc's en dan de topmodellen(1000) is niks meer.
De handhelds idem dito, worden ook duurder en dan zijn de consoles nu ook de pineut.
Betaal liever net als jij 50 euro meer voor fatsoenlijke opslag.
Anders zit die vol met een paar games.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh