Samsung: Downloaden van games is hopeloos achterhaald

Lid geworden
mrt 6, 2017
Gamen, gamen, gamen: dat is voor veel mensen heel belangrijk. Mobiele apparaten zoals smartphone staan daarbij centraal. Een van de grootste fabrikanten op dit vlak is Samsung. Dat bedrijf bracht al eerder al zijn eigen cloudplatform in de Verenigde Staten op de markt, maar gaat nu ook de stap naar Europa maken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Geen idee of dit voor telefoons opgaat want ik game niet op priegel schermpjes, op grotere schermen is het kwaliteitsverschil tussen streamen en installeren nog behoorlijk fors dus blijft downloaden de voorkeur houden.

Meh leuk voor erbij, ik dl ze liever op mijn telefoon/tablet.
Ruimte zat daarop

Geen idee of dit voor telefoons opgaat want ik game niet op priegel schermpjes, op grotere schermen is het kwaliteitsverschil tussen streamen en installeren nog behoorlijk fors dus blijft downloaden de voorkeur houden.
Helemaal mee eens, en ook wil ik offline kunnen gamen als ik bijvoorbeeld in het vliegtuig zit of als internet om wat voor reden dan ook er uit ligt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh