Vodafone vervangt gratis accu van smartphone indien capaciteit binnen drie jaar onder 80% zakt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vodafone komt als eerste telecomprovider met een garantie op smartphone-accu's. Onder de dienst Vodafone Batterij Garantie kunnen klanten tot drie jaar lang gratis hun telefoonaccu laten vervangen als de capaciteit onder de 80% zakt. Het bedrijf wil met deze actie smartphones een langere levensduur geven en bijdragen aan een duurzamer gebruik van telefoons. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mijn provider kan een dienst als dit niet leveren want die komen bij lange na niet in de buurt van de tarieven die Vodafone rekent, gelukkig kan ik na drie jaar van het prijsverschil met gemak een nieuwe telefoon betalen.

En dat je natuurlijk meerdere contracten moet hebben gehad.
3x 1 jaar of 2x2 jaar....
Want ze zullen het vast niet vergoeden als ik een abbo afsluit voor 2 jaar, en na 2 jaar een 2 jarig sim only bij KPN, en binnen dat 1e jaar gaat ie kapot (lager dan 80%) bij het kpn abbo 😉😉

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh