Intel blaast Core i5 nieuw leven in met opgefriste vijf jaar oude processor

Lid geworden
mrt 6, 2017
Intel heeft een bijzondere nieuwe processor op zijn website gezet. De Core i5-110 combineert oud en nieuw – vooral oud – in een nieuwe sku, die vanaf dit kwartaal moet beschikbaar zijn. De productpagina werd ontdekt door de Twitteraar Momomo_us en lijkt gezien de ietwat verborgen aard voorlopig nog niet voor het grote publiek te zijn bedoeld. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Bijna net zo duur als een 9600X, lijkt me kansloos...

Tenzij je nog een Socket 1200 moederbord hebt en nog een upgrade wil doen..
De prijs is wel aan de hoge kant eerlijk gezegd.. Maar je moet het altijd bekijken in combinatie met moederbord/geheugen en dan naar de prestaties kijken.. Een andere processor kan zeker goedkoper lijken maar als je alles meetelt en je gebruik eerder bureauwerk is kan het wel een oplossing zijn. Maar zoals je zegt is het denk ik dat OEM's nog wat socket 1200 moederborden hebben liggen en die kwijt willen zonder bestempeld te worden als zijnde een oude processor..

Ik heb nog een 1200 Socket maar dan hadden ze wel met een iets leuker modelletje mogen komen want hiermee kan ik alleen een downgrade doen.

Je moet wat als je verder geen kloten te bieden hebt. :p

Ik heb nog een 1200 Socket maar dan hadden ze wel met een iets leuker modelletje mogen komen want hiermee kan ik alleen een downgrade doen.
Lol, tja, ik maak ook maar een veronderstelling natuurlijk, maar idd ze hadden zoals AMD dat deed met een iets leuker modelletje kunnen komen voor een oude socket.

Tenzij je nog een Socket 1200 moederbord hebt en nog een upgrade wil doen..
Die vlieger gaat alleen op als je een pentium of een 10100 hebt.
En dan neem je beter een gebruikte socket 1200 i7/i9.
Die 170 euro is de prijs voor domme consumenten, die OEM systeem bouwers gaan hier denk ik minder dan 100 voor betalen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh