Huawei Watch GT6 Review: Dit slimme horloge biedt veel functies voor fietsers

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met de Huawei Watch GT6. Huawei heeft een breed gamma met consumentenproducten, maar op het gebied van de smartwatches is het een leidend merk. Dat heeft natuurlijk deels te maken met de enorme thuismarkt, maar ook met het feit dat het interessante producten zijn. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Prachtige smartwatch en de prijs valt me enorm mee.
Leuke feature ivm met fietsen.
Heb zelf ook o.a. een Huawei smartwatch en bevalt me prima.
Btw vraagje Frank hoe is de accuduur, net zoals we gewend zijn van Huawei?

Prachtige smartwatch en de prijs valt me enorm mee.
Leuke feature ivm met fietsen.
Heb zelf ook o.a. een Huawei smartwatch en bevalt me prima.
Btw vraagje Frank hoe is de accuduur, net zoals we gewend zijn van Huawei?
Het is een heel fijn apparaat. De accuduur is ten opzichte van de vorige generatie weer wat verbeterd. Als je niet alle features gebruikt zou je hem 21 dagen kunnen gebruiken nadat je hem hebt opgeladen. Ik gebruik hem veel en voor mij is het na een ruime week tijd voor een oplaadbeurt.

De review heeft een aanvulling gekregen. Inmiddels is de app zover dat het ook als dashboard gebruikt kan worden tijdens het fietsen. Dat is erg handig.
unnamed.png

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh