Investeerders willen EA kopen voor 50 miljard USD

Lid geworden
mrt 6, 2017
Volgens berichten zijn meerdere investeerders, onder wie het Public Investment Fund (PIF) van Saudi-Arabië, in vergevorderde onderhandelingsstadia voor een leveraged buy-out van Electronic Arts (EA) ter waarde van circa $50 miljard. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Tja, we leven nu eenmaal in een tijd waarin het grootkapitaal alles opkoopt, je kunt je er heel druk om maken maar het enige wat je er mee verandert is je gemoedstoestand, het is simpelweg een kwestie van voor jezelf de krenten uit de pap blijven pikken.

Tja, we leven nu eenmaal in een tijd waarin het grootkapitaal alles opkoopt, je kunt je er heel druk om maken maar het enige wat je er mee verandert is je gemoedstoestand, het is simpelweg een kwestie van voor jezelf de krenten uit de pap blijven pikken.
Inderdaad. Maar 50 miljard is een hoop geld. Microsoft had een strategische visie voor Activision die niet enkel om geld ging (en ze hadden toch genoeg geld), maar een investeringsfonds wil toch vooral rendement. Ik ben heel benieuwd hoe het plan eruit ziet om meer dan 50 miljard eruit te halen....

Inderdaad. Maar 50 miljard is een hoop geld. Microsoft had een strategische visie voor Activision die niet enkel om geld ging (en ze hadden toch genoeg geld), maar een investeringsfonds wil toch vooral rendement. Ik ben heel benieuwd hoe het plan eruit ziet om meer dan 50 miljard eruit te halen....
Of de investering een succes wordt hangt volledig van de consumenten af al heb ik wel eens de indruk dat veel mensen zich daar niet van bewust zijn, als ze qua verdienmodel gekke dingen gaan doen is het een kwestie van het aanbod links laten liggen maar ook dat blijkt vaak moeilijk geloof ik.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh