Xbox Game Pass krijgt herstructurering, Ultimate-abonnement flink duurder

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft heeft verschillende wijzigingen aangekondigd met betrekking tot Xbox Game Pass. De verschillende abonnementsvormen van de gamingdienst krijgen een nieuwe naam of worden duurder. In ruil daarvoor krijgen gebruikers ook meer functionaliteit. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Goh, hoe verassend!!! 🤣🤣🤣😆
€324 per jaar. Daar koop je ook 7 games voor tijdens herfst en winter sales...
En als je maar lang genoeg wacht kosten ze 2 tientjes op GoG

Laatst bewerkt:
Net als bij de vorige verandering tot nu toe nog geen bericht gehad over aanpassingen van m'n €10,99 Console abonnement, mocht dat nog gebeuren kan ik nog wel lachen met die 2 euro extra zolang de Xbox hier nog staat.
De Ultimate verhoging is een sterk staaltje zelfoverschatting dat ze naar ik mag hopen flink marktaandeel gaat kosten, al kan het ook dat ik me weer ga verbazen over hoeveel mensen er in meegaan.

Ik blijf erbij dat ik liever mijn games koop op Steam of GOG, laatst ook weer een leuke tegen gekomen: Falcon 4.0.

Ik blijf erbij dat ik liever mijn games koop op Steam of GOG, laatst ook weer een leuke tegen gekomen: Falcon 4.0.
Dan kan je weer shoppen want ik heb gister mail gehad dat de herfstuitverkoop is begonnen op Steam. ;)
Ik ben al aan het inkopen geweest want ik bouw voor deze winter weer een console/pc voor bij de tv.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh