Google Pixel Watch 4 Review. Beam me up Scotty!

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review bekijken we de nieuwe Google Pixel Watch 4, een smartwatch waarmee Google - net als met zijn telefoons en oortjes - zijn hulpvaardigheid dichterbij wil brengen. De nieuwe Watch 4 is net als zijn voorganger voorzien van een rond scherm. Daardoor lijkt hij wat meer op een gewoon horloge dan op een smartwatch. Doordat er meer informatie op het scherm wordt getoond, is ook voor niet-kenners echter wel direct duidelijk dat de Pixel Watch 4 niet zomaar een digitaal klokje is. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De accuduur is voor mij nog steeds de hoofdreden om geen smartwatch te nemen, maar een product zoals de Xiaomi Band, dus een activity tracker . Ik heb geen zin om elke nacht het horloge af te doen en op de lader te leggen, om 'm vervolgens 's morgens vergeten om te doen :) Een activity tracker gaat meestal probleemloos 1 tot 2 weken mee op een volle lading. Ik reis nogal vaak met het OV tussen onze kantoren heen en weer, vaak met hotelovernachting, en dan reis ik liefst zo licht mogelijk, dus geen extra opladers, kabels enz. Met de Xiaomi Band ben ik vaak genoeg bv. een week op vakantie geweest zonder dat ik de oplaadkabel uberhaupt bij me had. En dan was het ding niet eens leeg bij thuiskomst.

400 euro voor bovenstaande, met 1,5 dag accuduur wtf momentje.
En qua design niet echt een good looker, al kunnen smaken natuurlijk verschillen.
Nee, dan kijk ik wel even verder.

De accuduur is voor mij nog steeds de hoofdreden om geen smartwatch te nemen, maar een product zoals de Xiaomi Band, dus een activity tracker . Ik heb geen zin om elke nacht het horloge af te doen en op de lader te leggen, om 'm vervolgens 's morgens vergeten om te doen :) Een activity tracker gaat meestal probleemloos 1 tot 2 weken mee op een volle lading. Ik reis nogal vaak met het OV tussen onze kantoren heen en weer, vaak met hotelovernachting, en dan reis ik liefst zo licht mogelijk, dus geen extra opladers, kabels enz. Met de Xiaomi Band ben ik vaak genoeg bv. een week op vakantie geweest zonder dat ik de oplaadkabel uberhaupt bij me had. En dan was het ding niet eens leeg bij thuiskomst.

400 euro voor bovenstaande, met 1,5 dag accuduur wtf momentje.
En qua design niet echt een good looker, al kunnen smaken natuurlijk verschillen.
Nee, dan kijk ik wel even verder.
Jullie vatten hem goed samen. Ik moest van de week ergens heen en kwam tot de conclusie dat ik hem snel nog moest opladen. Voor de test had ik de Huawei GT6 even afgedaan, maar heb die weer om mijn pols. Helaas moet hij weer terug. Het regent smartwatches op het moment en ik heb niet genoeg polsen. Vanwege de lange accuduur is die GT6 voor mij persoonlijk wel een optie.

Ik heb een Withings smartwatch met meer dan 30dagen aan accuduur misschien ook een overweging waard ?

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh