Apple kondigt deze week waarschijnlijk iPad Pro en MacBook Pro met M5-chip aan, verbeterde Vision Pro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Apple gaat naar verwachting verschillende nieuwe producten aankondigen deze week, aldus Bloomberg-journalist Mark Gurman. Volgens de doorgaans goed geïnformeerde Apple-analist gaat de techgigant de eerste producten met de zelfontwikkelde M5-soc onthullen, alsook een verbeterde versie van de Vision Pro. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nog meer rekenkracht in een iPad, ik vraag me af hoeveel mensen dat ook daadwerkelijk gebruiken in een tablet want zelf benut ik de M1 al niet ten volle.
Wat ik graag zou zien is de toevoeging van gezichtsherkenning want de vingerafdruk scan laat het te vaak afweten.
Hoogtijd dus dat Apple eens met functionele en bruikbare extra’s gaat komen i.p.v. het eeuwige riedeltje over hoeveel sneller alles weer is.

Nog meer rekenkracht in een iPad, ik vraag me af hoeveel mensen dat ook daadwerkelijk gebruiken in een tablet want zelf benut ik de M1 al niet ten volle.
Wat ik graag zou zien is de toevoeging van gezichtsherkenning want de vingerafdruk scan laat het te vaak afweten.
Hoogtijd dus dat Apple eens met functionele en bruikbare extra’s gaat komen i.p.v. het eeuwige riedeltje over hoeveel sneller alles weer is.
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat het niet zo interessant is om oudere chips te blijven produceren.

Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat het niet zo interessant is om oudere chips te blijven produceren.
Dat snap ik wel en het zal allemaal ook steeds sneller blijven worden maar dat neemt niet weg dat een verhaal over toegevoegde functionaliteit ook wel eens leuk zou zijn.
Zo zijn de camera's van de gemiddelde iPad matig in vergelijk met de iPhones en is gezichtsherkenning niet mogelijk terwijl de vingerafdruk net zo vaak niet als wel goed registreert.
Wat meer opslag zonder prijsverhogingen zie ik ook liever dan meer snelheid en een hogere verversingssnelheid zou anno nu de standaard moeten zijn voor alle modellen.

Er is dus genoeg wat echte vooruitgang zou zijn en elk jaar komt Apple met zelfde verhaaltje over de zoveel procent snellere CPU en GPU enz......dat liedje wordt oud.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh