Xiaomi 15T Review. Een zeer aantrekkelijke telefoon onder de 500 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Xiaomi heeft de naam dat het telefoons met een goede prijs-kwaliteitverhouding op de markt brengt. In deze review maak je kennis met een van de meest interessante telefoons van dit moment: de Xiaomi 15T, die voor minder dan 500 euro in de online winkels ligt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Atm een Motorola Razr en een Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 12GB/512 opslag.
Heb na de opvolger gekeken, maar bij de 14 was het de moeite niet waard.
En de 11TPro ligt in de la.

Welke Razr heb je? Ben wel benieuwd of hij bevalt.
De Razr 2022, de opvolger was de 40 die een slechtere soc had en een mini buiten scherm, wat ook een zware achteruitgang was.
Kon de Razr 2022 kopen als open box model bij een outlet store, als nieuw en belachelijk ver onder de prijs.
De 40 was toen op de markt en was een stuk duurder toen.
Helaas denk ik niet dat ik Android 15 krijg, maar nog steeds krijg ik veiligheids updates.
Vind het gewoon een fijne telefoon, die als die afgeschreven is een plekje in de retro collectie gaat krijgen.
Als ik een nieuwe Razr voor een leuke prijs kan scoren zou ik zeker weer een flipper kopen.

Ik moet eerlijk zeggen dat de 60 ultra hoog op mijn verlanglijst staat, maar dat de supportperiode me tegenhoudt.

Ik moet eerlijk zeggen dat de 60 ultra hoog op mijn verlanglijst staat, maar dat de supportperiode me tegenhoudt.
Ik zou hem zeker verkiezen boven de Flipper van Samsung, die als voordeel heeft de lange support.
De 60 zou ik zeker kopen als die 4 jaar ondersteuning heeft, meer is fijner.
Gelukkig word Motorola daar wat beter in, wat ook gewoon moet.

Bedankt voor de review Frank !

Ik zit gewoon even hardop te denken. Je bent consistent te spreken over de performance van het toestel, maar als ik naar de data kijk dan moet ik me blauw scrollen voor ik het toestel terugvind. Kijk ik dan naar andere apparaten die dichtbij zitten qua prestatie dan zie ik inderdaad dat dit geen oude of low end toestellen zijn.
Komt dit vertekend beeld doordat er simpelweg veel nieuwe toestellen worden uitgebracht en ge-benchmarked, is de prestatie van toestellen over de laatste 1~1.5 jaar zo hard omhoog gegaan of is er wat anders dat mij zo'n vertekend beeld lijkt te geven ?

Daarnaast vroeg ik mij ook af; wat vinden de mede-TI-ers heden ten dage van de Mediatek hardware ? Ik loop er als met een soort retro-reflex met een boog omheen maar heb eerlijk gezegd helemaal niet zo'n beeld meer bij de voor of nadelen van de huidige generaties hardware.

Mediatek is naar mijn mening prima, al lopen ze op gpu-vlak nog wel wat achter op Qualcomm. Je ziet aan de onderkant producten met de Dimensity 6300 of Snapdragen 6 gen 1 die niet zo snel zijn. Er komen inderdaad veel toestellen voorbij. Ik heb bewust een paar oude modellen zoals de Poco X3 Pro er tussen staan: een favoriet van een paar jaar geleden. Ik wil je niet alleen laten zien wat een nieuwe telefoon biedt, maar ook wat het verschil zou kunnen zijn met je huidiige telefoon.

Mediatek is naar mijn mening prima, al lopen ze op gpu-vlak nog wel wat achter op Qualcomm. Je ziet aan de onderkant producten met de Dimensity 6300 of Snapdragen 6 gen 1 die niet zo snel zijn. Er komen inderdaad veel toestellen voorbij. Ik heb bewust een paar oude modellen zoals de Poco X3 Pro er tussen staan: een favoriet van een paar jaar geleden. Ik wil je niet alleen laten zien wat een nieuwe telefoon biedt, maar ook wat het verschil zou kunnen zijn met je huidige telefoon.
Dat kunnen zien van "voordeel t.o.v." is zeer zeker een pluspunt wat mij betreft.

Ik kan me enkel herinneren dat vroeger de Mediateks op alle vlakken gewoon behoorlijk achter liepen en custom ROM's doorgaans ook geen optie was. Als ik het goed begrepen heb ligt tegenwoordig Google echter vaker in de weg voor wat betreft dat laatste.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh