Xbox-hoofd verdedigt prijs ROG Xbox Ally en herbevestigt ontwikkeling eigen hardware

Lid geworden
mrt 6, 2017
Variety kreeg recent de kans om samen te zitten met Xbox-hoofd Sarah Bond om de huidige stand van zaken te bespreken. In het interview komt voornamelijk de hardware aan bod, waaronder de ROG Xbox Ally-handheld met zijn relatief hoge prijs en de ontwikkeling van toekomstige Xbox-consoles. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zijn idd mooie toys, waar je veel plezier van hebt.
Heb regelmatig plezier van mijn handhelds😀.

Handhelds vind ik alleen wat als er een goed specifiek gameaanbod voor is en daarmee is wat mij betreft Nintendo de beste keus.
Voor de grote bekende titels vind ik 7 á 8 inch schermpjes simpelweg te klein want dan gaat er te veel van de beleving verloren.

Van wat ik tot nu toe heb gehoord over de console plannen die Microsoft heeft heb ik alleen een steeds sterkere indruk gekregen dat de Series X m'n laatste Xbox is.

Bond bevestigt dat de next-gen console een "zeer premium en high-end" apparaat wordt, dat een "zorvuldig samengestelde" ervaring moet leveren.
Daar was ik al bang voor, ik wil gewoon een potje gamen en ik heb weinig vertrouwen in de kijk die Microsoft hierop gaat hebben.
De prijs zal ook wel "premium en high-end" worden dus dan kan je net zo goed wat bouwen voor bij de tv, een standaard Game Pass abonnement wat voorlopig nog steeds een goede deal is kan je ook wel koppelen aan één van de beschikbare game launchers.

Daar was ik al bang voor, ik wil gewoon een potje gamen en ik heb weinig vertrouwen in de kijk die Microsoft hierop gaat hebben.
De prijs zal ook wel "premium en high-end" worden dus dan kan je net zo goed wat bouwen voor bij de tv, een standaard Game Pass abonnement wat voorlopig nog steeds een goede deal is kan je ook wel koppelen aan één van de beschikbare game launchers.
Ben er ook bang voor, instap 500/600 euro en de high-end 800/1000, denk dat de nieuwe high-end wel eens over de 1000/1200 zal gaan.
Je ziet het al bij de mini pc's met de top van AMD met AI erin, die prijzen zijn al rond de 1000 euro.
Ook bij de consoles zijn de prijzen al omhoog gegaan of bij Sony bvminder opslag.
Nog even en dan is gamen vd Elite, net als bij de tip videokaarten zucht.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh