Dice annuleert bepaalde Battlefield 6 servers om eenvoudig XP-punten verzamelen tegen te gaan

Lid geworden
mrt 6, 2017
Dice heeft een groot aantal servers in Battlefield 6 uitgeschakeld om een einde te maken aan XP-farming in de communitymodus Portal. Een gerichte update heeft de servers uitgeschakeld waarop spelers in korte tijd grote hoeveelheden ervaringspunten met behulp van geautomatiseerde mechanismen konden verzamelen. Het doel van deze maatregel is om het progressiesysteem van de shooter weer in balans te brengen en oneerlijke voordelen te voorkomen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat mensen tegen Bots willen spelen is prima wat mij betreft..
Maar als dat extra punten oplevert door te farmen...dat is voor mij wel een no go.
Ga dan lekker Call of Duty spelen!

Maar als dat extra punten oplevert door te farmen...dat is voor mij wel een no go.
Ik kan mij er niet zo aan storen. Het is voor mij het zelfde als dat iemand 10 uur per dag speelt i.p.v. 1 uur per dag.

Zelf speel ik Battlefield 6 zoals het bedoeld is en zodoende haal ik er ook meer voldoening uit als ik weer een rang hoger kom.

Ik kan mij er niet zo aan storen. Het is voor mij het zelfde als dat iemand 10 uur per dag speelt i.p.v. 1 uur per dag.

Zelf speel ik Battlefield 6 zoals het bedoeld is en zodoende haal ik er ook meer voldoening uit als ik weer een rang hoger kom.

Het is gewoon een vorm van cheaten.

Valt ook wel mee, het voelt voor mij bijna hetzelfde als pay to win.
Volgens mij kun je nu tegen betaling (battle pass) ook sneller omhoog ranken. Is dat dan ook cheaten?

Auto aim, hitboxes e.d. dat noem ik pas echt cheaten en daar stoor ik mij wel enorm aan omdat dat het speelplezier wegneemt. Maar mensen die sneller dan ik omhoog ranken, en daardoor sneller betere wapens hebben dan ik, kunnen mijn speelplezier niet bederven. Uiteindelijk zal ik die betere wapens ook (en met meer voldoening) tot mijn beschikking hebben, kost alleen wat meer tijd voordat ik ze heb.

Valt ook wel mee, het voelt voor mij bijna hetzelfde als pay to win.
Volgens mij kun je nu tegen betaling (battle pass) ook sneller omhoog ranken. Is dat dan ook cheaten?

Naar mijn mening wel ja. Zodra je voordelen eruit kan halen en je sterkere wapens hebt is het voor mij gewoon cheaten.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh