Oppo brengt Find X9-serie vlaggenschip smartphones uit vanaf 999 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Oppo brengt met de Find X9 en X9 Pro zijn nieuwste vlaggenschip smartphones uit. De Chinese fabrikant legt de nadruk op het Hasselblad-camerasysteem en krachtige accu's. Beide toestellen zijn per direct beschikbaar, voor respectievelijk 999 en 1.299 euro. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Origineel is anders, het is alsof ik naar m'n 13 series iPhone zit te kijken.
Daarom boeien telefoons me ook niet echt meer als het om tech gaat want niets is zo 13 in een dozijn als telefoons, een rechthoekig scherm wat zo plat mogelijk moet zijn waarbij voor design weinig ruimte overblijft.
De tijden van mooie en aparte telefoon ontwerpen zij helaas passé.

Ik ben wel benieuwd, de vraag is vooral hoe lang ze updates blijven bieden. Alleen vind ik het toch wel apart dat ze er op achteruit zijn met scherm resolutie ten opzichte van de Find X2 Pro, die had een resolutie van 1440 x 3168 met 6.7", de Find X9 Pro zit op 1272 x 2772 met 6.78".

Laatst bewerkt:
Kijk, met deze prijzen is de importversie met globale rom uit dit artikel ineens wel erg interessant.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh