Gelekte planning toont Apple’s hardwareplannen tot 2026

Lid geworden
mrt 6, 2017
Volgens berichten uit de toeleveringsketen werkt Apple Inc. aan een reeks producten die later dit jaar en begin 2026 op de markt zullen verschijnen. Daarbij gaat het onder andere om een vernieuwde Apple TV 4K, de HomePod mini 2, een AirTag 2 en MacBook Pro-modellen met M5-Pro of M5-Max-chips. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De enige vernieuwing die ik op dit moment zou overwegen is een Apple TV als die een aparte audio uitgang zou hebben, dat gaat vrijwel zeker niet gebeuren dus kan het model dat ik nu heb nog wel een poosje mee.
Ik vind het een volslagen idioot iets om een tv aan te zetten als je alleen wat muziek wil horen.

De enige vernieuwing die ik op dit moment zou overwegen is een Apple TV als die een aparte audio uitgang zou hebben, dat gaat vrijwel zeker niet gebeuren dus kan het model dat ik nu heb nog wel een poosje mee.
Ik vind het een volslagen idioot iets om een tv aan te zetten als je alleen wat muziek wil horen.
Is dit wat voor jou?

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh