Ring introduceert Intercom Video voor appartementen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Ring heeft vandaag de Ring Intercom Video aangekondigd, een uitbreiding op de bestaande productlijn. Het apparaat is bedoeld voor appartementen en maakt het mogelijk om bezoekers via een smartphone te zien, met hen te communiceren en de deur op afstand te openen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ring heeft wel inovatieve producten en ze zijn ook van goede kwaliteit.
Ik heb zelf ook jarenlang een deurbel van hen gehad, maar wat in het begin gratis features zijn wordt op de duur een betaalde optie (daar zit ik dan nog niets mee in omdat je ook van hun servers gebruik maakt) maar als je 100€ per jaar moet betalen voor een (naar mijn inziens) basis feature van een deurbel (het krijgen van de oproepen op je telefoon) dan houdt het voor mij op. Ik heb de knop toen stante pede verkocht en zelf een TP-Link gekocht welke geen enkel abonnement nodig heeft voor die basis functionaliteit.
Moraal van het verhaal is dus dat het wel werkt maar je zit vast aan een abonnement zolang je hun camera's gebruikt. In dit geval is het echt wel iets dat je normaal anders enkel kan krijgen door de hele mikmak te vervangen voor alle appartementen in je gebouw. Valt wel nog af te wachten hoe dit werkt en waarmee het compatibel is natuurlijk.

Ring heeft wel inovatieve producten en ze zijn ook van goede kwaliteit.
Ik heb zelf ook jarenlang een deurbel van hen gehad, maar wat in het begin gratis features zijn wordt op de duur een betaalde optie (daar zit ik dan nog niets mee in omdat je ook van hun servers gebruik maakt) maar als je 100€ per jaar moet betalen voor een (naar mijn inziens) basis feature van een deurbel (het krijgen van de oproepen op je telefoon) dan houdt het voor mij op. Ik heb de knop toen stante pede verkocht en zelf een TP-Link gekocht welke geen enkel abonnement nodig heeft voor die basis functionaliteit.
Moraal van het verhaal is dus dat het wel werkt maar je zit vast aan een abonnement zolang je hun camera's gebruikt. In dit geval is het echt wel iets dat je normaal anders enkel kan krijgen door de hele mikmak te vervangen voor alle appartementen in je gebouw. Valt wel nog af te wachten hoe dit werkt en waarmee het compatibel is natuurlijk.
Wtf een abbo voor een deurbel 100 euro en dan de aanschaf ervan.
Hmmm duur grapje.
Dat is het grote nadeel tegenwoordig en bv valt het bedrijf of de ondersteuning weg zit je vaak met e- waste of een apparaat met minder functies.
Liefst iets wat een eigen cloud/nas of server kan hebben.
Om welke TP-Link gaat het eigenlijk die je nu hebt, uit interesse.

Wtf een abbo voor een deurbel 100 euro en dan de aanschaf ervan.
Hmmm duur grapje.
Dat is het grote nadeel tegenwoordig en bv valt het bedrijf of de ondersteuning weg zit je vaak met e- waste of een apparaat met minder functies.
Liefst iets wat een eigen cloud/nas of server kan hebben.
Om welke TP-Link gaat het eigenlijk die je nu hebt, uit interesse.
Ik heb de D235 gekocht en ben er heel tevreden van, vermits ik al heel wat TP link had en recent voor elke kamer een H110 kocht vond ik namelijk dat je de deurbel door elk van die H110's kan laten klinken en je alzo geen centrale bel nodig heb die ontiegelijk hard klinkt maar een elke kamer eentje die zachtjes klinkt, of waar je het nodig hebt..
Vermits het zo geintegreerd is is het wel makkelijk allemaal :)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh