AMD waarschuwt dat samenwerking tussen Intel en Nvidia vormt voor hun business

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een hoop gehuil voor een bühne van voornamelijk aandeelhouders dus, sterkere concurrentie is gunstig voor consumenten want de prijsvechter dagen van AMD liggen inmiddels ver achter ons.
Ik heb het al vaker gezegd maar AMD begint steeds meer het "nieuwe" Intel te worden.

De samenwerking Intel/Nvidia ben ik alleen maar positief over want de ontwikkeling van krachtige APU's kan me niet snel genoeg gaan, met de huidige prijsstellingen en vaak beperkte geheugen opties mogen we aparte GPU's wat mij betreft snel achter ons laten.

AMD's sterkte komt ook door Intel's zwakte. Te lang geduurd om indertijd hun 10nm procedé op gang te krijgen en daarna is het ook niet beter geworden. Verkeerde strategische keuzes vanuit het management en te weinig innovatie. Hopelijk kunnen ze het tij keren. Het wordt in ieder geval een roerige periode voor Intel (nog maar eens).

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh